2009. március 11., szerda

Magvas lepénykék

Hozzávalók:

50 dkg teljes őrlésű búza-, vagy rozsliszt
1 kis doboz joghurt (kefir, aludttej)

Tetejére:

szezámmag, lenmag, köménymag, stb.

Elkészítés:

A lisztet összegyúrjuk annyi joghurttal, hogy közepesen lágy tésztát kapjunk. Letakarva, meleg helyen, legalább fél órát pihentetni hagyjuk.
Kis cipókat formálunk belőle, és ½ - 1 centi vastag, kerek lepényekké alakítjuk őket.
Tetejüket vízzel megkenjük, különféle magvakkal megszórjuk.
Sütőrácson világosra kisütjük.
Hűtőben, vagy hideg helyen sokáig eltartható.

Forrás: Vital

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tetszenek a receptjeid, ezért feltettem az oldaladat az enyémre, amit most indítottam. Kérlek, ha alkalmasnak találod, te is tedd fel az enyémet a linkjeid közé!
Köszönöm!
http://vegavarazs.hu

mariam írta...

Szia "Vegavarázs"!
Köszönöm szépen, megnéztem én is az oldaladat, nagyon szép, majd még többször meglátogatom! :-)
Természetesen szívesen felteszem a linkedet, és én is köszönöm, hogy az enyémet feltetted!
Üdvözlettel: Marica